Misu kizim 5 aylikken ayirdim odasini yayagi montesorri altinda yavru yatagida var emzirdifim icin sayisiz uyaniyordu o zamanla 10 kere kalktigimi biliyorum bazen yanında yattim bazen yavru yatakta suan 19 aylik gece 2 yada 3 kere kalkar yanında yatmıyorum artik uyaninca anne diye seslenir birde kamera var zaten sesi duyuyorum görüyorum. Kendini bilmeden ayirma taraftariyim anne icin got gel zor olabilir ama onada bir cozum uretilebilir bahsettigim givi hem kendi odasinda daha konforlu uyuyor ister istemez odada anne baba sesi tel alarm sesi vs bölünüyordu uykusu