elifdedim Mdmr bebek sizinle aynı yatakta yatmaya alışmadıysa oda ayırmak sandığınız kadar zor bi şey değil
Nazlikrpnr Kendi yatak odamda yatagini uzaga koydum bizi uyaninca gormesin diye. 1 hafta yaptim sonra ayirdim ve zorlanmadim👍
Mdmr elifdedim biliyorum , 2 aylıktan beri kendi yatağında odasında yatıyor zaten, zor mu demedim, nasıl alıştırdınız diye sordum. Bi süre yanımda yatırmak zorunda kaldım ve bana alıştı. Sorum aslında çok kısa ve çok net , yine de teşekkür ederim
elifdedim Mdmr okuduğumu anlayabiliyorum hanfendi ben sadece bebeğiniz sizle yatmaya alışık değilse ve siz yine de endişelenirsiniz diye düşünerek sizi cesaretlendirmek için söylemiştim
Babykaraniko Yani ben kendimden bahsedeyim bende şuanda oda alıştırma sürecindeyim henüz.onceden besigi bizim yanımızda duruyordu o beşikte biz yatakta yatardik tabiki sürekli uyanirdi ayağımıza alıp sallardik gece boyu.bu durum bızi çok zorlamaya başladı.odasini ayırmaya karar verdim odasına Montessori yatak aldım görür görmez zaten yatağın içinden hiç inmedi odadan dahi çıkmak istemedi çok heycanlandi bende dedim o zaman artık uyku eğitimine başlayalım odasına alışsın alıştı gibide bişey o yattıktan sonra odadan çıkıyorum uyandığı zaman odaya gidiyorum sakinlestiriyorum bu kadar daha sürecimiz devam ediyor 🌸
Mdmr Babykaraniko umarım kısa süre içinde başarırsınız 🌸 ben ağlamasına kıyamıyorum hiç , aslında biraz ağlasa ben odadayken beni görerek tekrar bi süre sonra dalacak uykuya ama içim sızlıyor işte :( yanıma yatağa aldığım zaman hiç böyle bi sorun yaşamıyorum uyansa ağlamaz devam eder uyumaya ama böyle her ne kadar başında durup pışpışta yapsam uyumuyor . Akşam 40 dakika yakın bekledim yanında , uyuyor eminim arkamı döndüğüm an basıyor çığlıyo 🤷🏻♀️ eğitim dediniz siz ağladığı zaman be yapıyorsunuz? Bi çok eğitim videolarında vs ağlaması olması gereken kabul ediliyor 🤷🏻♀️
Babykaraniko Mdmr öncelikle sabrımı kontrol etmeye çalışıyorum 🤣sonra ağladığında aglayabilirsin rahatla sonra uyuyalım diyorum ben burdayım her zaman yanindayim ne zaman cagirirsan gelirim yanında olurum diyorum konuşuyorum yani sürekli başka bişey yapmıyorum
Babykaraniko Tabikide ağlayacak ama ağlayıp onu çaresiz bırakıp gitmek değil ağladığında yanında olmak sakinlesmesini sağlamak önemli