ikibaloglanannesi benim bebeğim 4 ayına kadar emzik tutmuyordu bende salladım sonra emzik tuturmayı başardım yatınca tek verdim emziği hep beşiğine koydum emziğini verdim ninni açtım sırayla rutin gibi oldu . Şimdi ne zaman beşiğe koysa anlıyor . Bu arada arada ağlıyor kucağıma alıp sakinleştiriyorum ayakta emziryorum geri koyuyorum . Ağlasa kenarda bekliyorum zaten ayağımda sallasam da uykuya geçişte hafif mıraldıp ağlıyordu şiddetli değilse kenarda bekliyorum bazen yanında yatağım var ben de yana uzanıyorum orda olduğumu görüyor rahat yatıyor onun hareketlerine göre davranıyorum . Bu arada beşiğine çok uykusu olduğunda koyuyorum eğer uyku saatiniz vs varsa o saate yakın iyice yorun uyusun diye hem vakit geçirip eğleniyorsunuz da zaten .bizim bu şekilde oldu çoğu zaman desteksiz kendi kendine uyur beşiğine