Dün gece uzanırken birden başıma keskin bir sancı girdi hemen panikledim ayağa kalktım ayağa kalkınca bayılacak gibi hissettim kendimi sanki vücudum patlayacak gibi oldu sanki başıö dönmeye başladı terlemeye başladım eşime dedim çabuk beni hastaneye götür kalp krizi geçiriyorum allahtan annem bizdeydi de kızımın yanında o kaldı. Hastaneye gittik kalbimle ilgili herşeye baktılar hiçbişeyim yok.. Doktor panik atak krizi dedi. Şimdi de sabahtan beri başım ağrıyor ve kafam uyuşuyor sanki ama başka bişeyle ilgilenince geçiyor aklıöa gelince yine başlıyor. Üstüne durdukça yine bayılacak gini oluyorum öyle bir bunalma hissi. Paylaşmak istedim benim gibi panik atak krizleri yaşayan var mı