Emirin_Annesi10 oldu, ben yaşadım, gerçekten acıyor elimi yüksekte tutmak iyi gelmişti sanırım küçüktüm hatırlamıyorum. Allah beterinden korusun üzülmeyin,çıkacak tırnak düzgün çıksın diye altta küçük eti kesiyorlar ama uyuşturucu sprey gibi bir şey kullanmışlardı galiba. Yani hissetmiyor acısını, sonrası için de krem ilaç mutlaka verir.