Merhaba arkadaşlar lütfen bakarmisiniz internnete bulamadım 1.5 yaşındaki kızım ablasının sulu boyalarrindan bir tane yuvarlağı yedi yuttu yetisemedim kusturamadimda elimi sokmama rağmen başına gelen varmı birşey olurmu şuan durumu normal ama korkuyorum internette birşey yazmıyor