Kızlar bebeğim 6 aylık ve doğduğu günden itibaren sürekli benimle birlikte yatıyor beşiğine yatırmayı çok denedim ama hiç bir şekilde yatmıyor beşiğine yatırdığım an sanki biri canını yakıyormuş gibi çığlık atıyor 😢 yeni ev taşıdığım için bir de kızım zor bir bebek olduğu için şu sıralar aşırı yorgunum ve uykum ağırlaşmaya başladı gece uyurken elim bacağına çarptı biranda uyandım sabah 6 ya kadar uyumadım acaba bir şey yaparsam bu sefer uyanmazsam diye 😭 sonra içim geçmiş sabah 8-9 gibi mi ne nasıl oldu bilmiyorum biranda uyandım kızım dönmüş bir şekilde ve yatağın ucuna gitmiş uyanmasam Allah korusun yataktan düşecekmiş 😭şimdi diyorum ki ya uyanmasaydım ya kötü şeyler olsaydı yada uyurken ona farkında olmadan elim kafasına gözüne vs çarpsaydı ne olucakti resmen vicdan azabı çekiyorum ya keşke böyle alışmasaydı diyorum bazen de iyiki alışmış kuzum diyorum o da şundan kaynaklı uyurken elini sürekli yanağıma koyar ve öyle uyur o an da dünyanın en mutlu annesi oluyorum ama gün geçtikçe daha fazla kıpır kıpır olmaya başladıkça bu iş zorlaşıyor 😭 kendimi suçluyorum nasıl bir anneyim diye kendimi sorguluyorum zaten bazen yetemediğimi düşünüyorum yaşadığım şeylerin psikolojisini üstümden atmaya çalışıyorum ama sanki kızıma yetemiyorum gibi 😢 şimdi güzel anneler bana fikir verin nolurrrr kızımı beşiğine nasıl alıştıra bilirim ( anne yanı beşik ) nasıl orda uyumasını sağlayabilirim lütfen bir öneri de bulunun 🙏🏻 birde bir arkadaşım şey önermişti bu yatak için korumalık mı ne varmış onu alan faydasını gören var mı ? Yorumlarınızı bekliyorum ❤️