Kızlar 26 aralıkta doğum iznim bitiyor.bebeğim çok küçük olduğu için 6 ay ücretsiz izin kullanmayı düşünüyorum. Öncellikle henüz kesin kararı vermediğim için işverene önceden bildirme zorunlulugu var mı. Bir de işveren ücretsiz izni kabul etmeme seçeneği var mı? Bilginiz var mı acaba😪