Merhaba kızlar ben normal doğum yapalı 40 gün oldu geçen hafta kanamam bitmek üzereydi jinekologumda kontrolüm vardı oda baktı kanaman bitiyo iyileşmiş bir sikinti yok normal hayatına dönemine az kaldı dedi bu hafta da kanamam çoğaldı ve ara ara ağrıyor dikiş yeri dizde bunu yaşayan oldu mu?