Bu dönemlerde sanirim memeye duskunluk oluyor. Benim kizim da 1 yasina kadar zorla emerdi sonradan çok düşmeye basladi. Azilari cikarmaya basladiklari donem oldugu icin ya da 12 ay civari bir atak donemi yasadiklari icin olabilir diye dusunuyorum. Ben de arastirirken cocugun memeye asiri dusmesi bir biraktirma sebebi degildir, kademeli azaltma önerilir gibi bir uzman gorusu okudugumu hatirliyorum suan kaynagini hatirlamasam da. O yuzden kati gidayla sütü dengelemeye calisiyorum ama basaramadim.