morrrrengiiii kızlar bebeğimin üst dudağında var bu acı yapar mı emerken olduğunu düşünüyorum nasıl geçer ve canını acıtır mı?
MinikPandam_ morrrrengiiii emme şişliği o hiçbir zararı ya da acısı yok büyüdükçe kayboluyor bütün emen bebeklerde olur