Merhaba anneler. Benim kızım uzun zamandır yarım gün okula gidiyor. Ben yeni atandım yeni bir şehire taşındık burada da alışması için yarım gün başladı 1 ay oluyor gideli. Son hafta gitmemek için sürekli ağlamaklı. Okulun içinde bir sorunu yokmus gayet egleniyormjs ama beni çok özlediğini söylüyor 😭 ben bu ay içinde ise basliycam inşallah tam gün gitmek zorunda ama bu durum beni çok üzüyor şuan kara kara nasıl tam gün gondericem diye düşünüyorum. Ben de kızım da alışır miyiz tam gün olayına ? Bunu deneyimleyen annelerin fikirlerine ihtiyacım var. Atandigim için sevinemiyorum resmen vicdan azabı çekiyorum. Kızım saat 10 dan önce uyanmaz hem uykusundan edicem hem evinden diye çok ağlıyorum. Bı kaç ay daha geç baslasam içim biraz daha rahat olurdu belki okula alışırdi ama maalesef. Bu duyguyu yasamayanlar bu da dert mi ne uzuluyosun diye kinamasin lütfen. Ben beni anlayanlarla biraz konuşmak istiyorum