Kızım normalde emziğin çok bağımlısı değildi, uykuya geçerken ve gece uyurken bazen isterdi gün içerisinde istemezdi ama bu ara hepten müptelası oldu memememe diye geziyor 😅 ve sürekli de parçalıyor emzikleri her hafta emzik almaktan bıktım valla Avent bide zamlanıp duruyor 😂😂 bu ayda bırakan anneler var mı acaba nasıl ilerlediniz? Nasıl oluyor o işler 🤪Beni çok iyi anlıyor ama icraat konusunda nasıl yapacağız bilemiyorum açıkçası.