Mersin’de olan anneler neler yapıyorsunuz piştik ya klimayı hiç kapatmıyoruz gece gündüz
333 48 mi 😮 valla burada 27 dercee ama genede sıcak
Burası da sıcak Kayseri 34 falan oluyoda şimdi çok sıcak 38