Selamlar arkadaşlar
Balık yağına başlayacağız möllers kullanan varsa ne kadsr kullanıyor ve ac tok nasıl veriyorsunuz
Bir de iştaha etkisini gördünüz mü
Doktorumuz devlet hastanesinde ve devlette olduğu için önermiyor marka vermiyor kendim başlamak istiyorum
Bir de eczacının yanlış yönlendirmesiyle yazın kullanılmaz diye nisanda bıraktık yeniden başlayacağım
Önerlernizi beklerm
Teşekkürler