Ooozzzgggeee Aptamil mama kullanıyorum 60 az geliyor doktor 70/75 cc verebilirsin dedi ama 30/60/90 olarak gidiyor ölçüsü nasıl ayarlamam lazım çözemedim ben 🤔
Ececiiim Ooozzzgggeee biberonunuzda küçük ölçü çizgileri vardır mutlaka 60 la 90 arası biryerde göz kararı ayarlayabilirsiniz kolay aslında
merkursavascisi_06 Mlkalya @Ooozzzgggeee mamaları yarım ölçü yapmak doğru değil diye yazmışlardı burada. Biz de ilk başlarda 45lik 75lik yapıyoduk ama sonra fazladan yapıp içirmeyerek çözüm bulduk fazla mama gidiyo ama yrım ölçü yapmanın bi riski varmış
Yaseoo Ooozzzgggeee yazdığım şeyden onu mu anladınız acaba bilmediğim için soruyorum dedim bu atar ne?
Ooozzzgggeee Yaseoo atar yapmadım ki valla yanlış anladınız sanırım 🙂 kafama göre vermiyorum doktor söyledi demek istedim atar değildi 😂
Yaseoo Sevidmn bilmediğim için sordum bnde 1 aylıkken mama Vercektm eltim bana 30 ver senin daha küçük demişti ondan sordum
Ooozzzgggeee Ececiiim biberonla var ölçü çizgileri o sorun değil de mamayı ne kadar koyacağımi bilememiştim aydinlandim 🙂
Sevidmn Yaseoo tabikide bilmemek ayip degil burasi neden var bilmediginiz seyleri ogrenmek icin ben bir cok doktora sordum bu cevabi aldim birdakine eltinjze degil doktorunuza danisin 😊
Yaseoo Sevidmn sarılığı var diye mama verdi kaynanam eltmden alıp mama verince sarılı geçer kafasındalardı eltim mama versin geçer dedi kaynanam da ne yapsın kadın getirdi, 🤣 kullanma bile adam akıllı vermedm çnkü doktor mama verme dedi 🤣
menek16 Ooozzzgggeee onu ayarlayamazsınız her ölçek 30 ccye denktir ölçeklerle oynamayın Allah korusun böbrek fonksiyonlarına zarar verir doktorumuz 3 ve katları şeklinden hiç ayrılmadan yapman gerekiyo diye özellikle uyarmıstı
Ooozzzgggeee menek16 30 ve katlarını yapamam şuan 60 cc veriyorum sonrası 90a yükseliyor 90 çok gelir ama anladım nasıl yapmam gerektiğini zaten doktor söyledi 75 ver die
izd Ooozzzgggeee biberon üzerindeki.çizgileri yaklaşık olarak kullanabilirsiniz su için veya ölçekli kap olabilir, mamayı da yarım ölçek ayarlayarak..