Öncelikle sütüm yok diye düşünme aslında var ama geç iniyor sadece hatta aslında yoğun olan kolostrum olduğu için akmıyor ve sen yok sanıyorsun YouTube da elle sağma videoları var onunla kolostrumu sağmalısın , kolostrum az olduğu için sadece elle sagılabilir. Ama 3 gün olmuş artık kolostrumdan normal süte döner sarı renkli süte şimdilik we bebenin manuel sağma pompasını al ,ellerini yorabilir ama güzel bir sağma pompası . Sürekli emzirmelisin sakın vazgeçme , çocuk aç kalırsa sarılık olur ve hastanede yatması gerekebilir o yüzden iyi besle sakın biberon verme( meme reddi çok riskli ) kolostumu kaşıkla verin normal süte döndüyse sıvı süte biberondan 10 mlilik şırınga alıp biberondan şırıngaya Çek ve eline steril eldiven giy baş parmağını emdiririrken ağzının yanından şırınga ile sağdıgın sütü vermelisin . Bir de kuru dut al kaynar suda kaynat soguk bir kaç gün sık sık iç sütümü hemen indirir o , bol bol emzir emzirmeye alıştır emdikçe doğru emdikçe bebek sütün artacak ve yetecek emmiyorsa YouTube de emzirme pozisyonu videoları var bol bol izle uygula yada hemşirelere sor , bebeğim sağlıklı olur hep emer inşallah ufak mama takviyesi yapman gerekirse eger doktor derse yani lütfen biberon harici yöntemler ile besle evladını ki meme reddi olmasın , sağlıklı günler