Kızlar , oğlum 9 Eylül de 1 yaşına girecek .Küçük adam kendisi patron bebeğe çok benziyor .Yeni evimde patron bebek konseptli yapmak istiyorum .Ama bulunduğum yerde öyle pasta yapabilecek kadar büyük pastane yok .Mecbur kendim yapacağım pastasını. 😀Size sormak istiyorum patron bebek konsepti yapanlar .Balonları ürünleri internetten alanlar var mı ? Varsa link atabilir mi ?Bazı satıcılar kalitesiz ürün gönderiyor uğraşmak istemiyorum .