Ben de aynı durumdayım 3 haftadır cinnet geçiriyorum. 11 ay 1 günlük oldu, aşırı direniyo uykuya kucağımdan inip emeklemek bişeyler oynamak istiyo, yatağa koyuyorum ağlıyo. Uyku eğitimi yarıda kaldı dişten ataktan. Bağırıyorum artık. Sonra pişman oluyorum ama çok yoruldum.