Kızlar bebeğim 3 gün sonra 7 haftalık olacak.. süreç ne çabuk geçti anlamadım bile kızım gözümün önünde büyüyor. Amaaa o büyüdükçe sanki ben eksiliyorum, kızımı büyütmek çok güzel ama eksilmek çok zor sanki enerjim komple emiliyor kızıma daha iyi bakmak istiyorum ama evimi de toparlamak istiyorum hiç enerjim yok kızımı uyutup etrafı toparlamak istiyorum ama işler gözümde büyüyor.. sizce bunlar vitamin eksikliklerimden mi yoksa ruhsal olarak birşey mi? Annelik çok güzel ama çok zor kızlar kullandığınız vitaminler varsa önerilere açığım. Sizin tecrübeleriniz neler.