Sare3437 bizde 2 aylık aşısı ateş vs yapmamıştı. Yanlış hatırlamıyorsam 4. Ayda da aynı aşının tekrarı var. Yine yaptırmıştık yşne ateş vs olmamıştı. Hemşire demişti zaten ilk aşıda ateş olmaz ise diğer 2. Sinde de olmaz diye. Rotayıda yaptırdık. Bence rota ve menenjit aşıları çok çok önemliler. Oğlum 7bucuk aylık menenjitten 2 dozu kaldı tek yaşında yapılacak o da.