Cemre_-53 tam hatirlamamakla beraber 18 aylik civariydi sanirim dedigim gibi duzenli degil bir kac kez götürdüm. Ogretmen esliginde oyun odasi bölümüne götürmüştüm eglendi guzel vakit gecirdi oglum ama gelisimine ne derece katkisi olmustur bilemiyorum. Duzenli goturseydim gozlemleyebilirdim 😊