Arya1212 Bu testi ikili taraması yüksek çıktığı için yaptıran annelerim var mı ? Sonuçlarınız nasıl çıktı?
Busaslan93 Arya1212 benim 4 lü taramam yüksek çıktı yaptır dediler. İyi bir özel klinikte detaylı ultrason yaptırdım birde devlette yaptırdım. Hiç bir anormal bulguya rastlanmadı. O yüzden yaptırmadım. Yaptırsam da benim çocuğuma karşı düşüncem değişmeyecekti. Doğana kadar aklımda soru işareti vardı ya down sendromlu olursa diye. Çocuğum çok şükür aşırı zeki ve çok normal bir çocuk. Boşuna kendimi yıpratmışım.
duyguluanne Arya1212 ben yaptırdım ilk bebeğim düşük olduğu için yaptırdık 10 haftalıkken bir şey çıkmadı
Sema065 @Arya1212 Yurt dışına kan gönderdik düşük Risk çıktı sonra Detaylı bakalım dediler baktılar hiç bir sorun çıkmadı illa sıvı alalım dediler bebeğim düşer diye aldırmadım çok şükür şuan çok sağlıklı 1 buçuk yaşında
Mothercrn Ben de yaptırmıştım. Herhangi bir sorun çıkmadı çok şükür. Taramalara göre hata payı daha düşük bu testin. Ve daha erken öğrenebiliyorsun herhangi bir hastalık vs varsa. Tabi cinsiyetini de daha erken ve net olarak öğrenmiş oluyorsun ultrasona göre