Prenseslinam Yaz okulunda 3 dersim kaldı mezun olmam iciin ama yıllardır veremiyorum bu dersleri nasıl verdiniz yadımcı olurmusunuz lütfen kisa bir sürede kaldı iktisada giriş1-2 ve genel muhasebe 2 önerilerinize ihtiyacım var artık bitmesi lazım bu okulun
Benibenibihterini Prenseslinam Bende aof kamu yönetimi okuyorum ama 2. Sinifim. Telegrqmdq cikmis sorular paylasiliyormus. Bej bakmadim ama yardimci olamayacagim. Ustte kalsin 🌸
Deletedmom_65 Prenseslinam 3 ders sınavına girmiştim derslerden not çıkarıp çalıştım bide son üç yılın çıkmış sorularına baktım gecmistim
Aysenur2019- O bölüm degil ama iki tane acıktan bölüm bitirdim ikisindede cıkmış sorulara calıstım gectim online da herkes mezun olfu pandemide siz o zman da mı vermediniz
Prenseslinam Aysenur2019- malesef geçemedim zor derler bunlar hatta muhasebeyi malimüşavir Arkadaşimiz bile yapamadi 17 aldi
Prenseslinam Aysenur2019- bende calisiyorum cikmis sorulara ama eskisi gibi cikmiyor cok ne yapicam bimiyorum