Merhaba 32 aylık oğlum bugün başlayalım dedik her şeyi hazırdı şu klozet üzerine konan adaptörden aldım kedili falan. Neyse sabah bezi çıkardık beni anladı adaptöre oturttum tam oturmuyor kayıyor diye korktu yapmak istemedi. Lanet şeye de 200 TL verdim 🙄 alaturkaya gidicem dedi orda üstüne yaptı üstümden su akıyor diye ağladı korktu 🙄 sabrım gelmedi geri bezledim 🤦♀️ lazımlık mı almam lazımdı nasıl yapıcam hiç tecrübem yok bana fikir verebilir misiniz