Elifelifelif benimde kızım 4 aylık olana kadar çok gazlı,gürültülü kaka yapma,bağırsak sesleri ve popoda tam kaka yapılan alanda kalın halka şeklinde kızarıklık vardı doktorumuz belirtileri dinledi sonra popoya baktı ve alerji ihtimali cok yüksek dedi kaka testi istedi veremedik kızım o gün yapmadı sonra doktorumuz alerji maması önerdi bi deneyin dedi sonuç mükemmel gece gazdan uyuyamayan kızım mamanın 5.gününde mışıl mışıl uyumaya ve gazını rahat çıkarmaya başladı şuan 8 aylığız doktorumuz 1 yaşa kadar alerji mamasına devam edin dedi.