Babykaraniko ben uykudan önce yediriyorum her zaman. Bu sabah 8de uyandı mesela 9buçuk 10 arası kahvaltı etti ama pek yemedi kahvaltilarimiz her zaman sıkıntılı zaten. Saat 12 gibi bir şeftali yedi, 1 1 buçuk arası 3 kepçe çorbasını içip uyudu. Hala uyuyor şu an, uyandıktan sonra da yarim muz çıkardım dolaptan onu yer, kuruyemisli yoğurt yediriyorum ikindi vakti. Salatalık kraker süt Burger gibi şeyler atistirir. Akşam yemeğini de 7bucuk 8 gibi yiyoruz. Yani uzun zamandır bu düzendeyiz biz. Öğle uykusundan uyanınca çorba içirsem akşam yemeğine kadar acıkıyor arada birseyler atistirinca bu sefer fazla doyup aksam yemeği düzgün yemiyor. Akşam yemeği saatini öne çekince uyuyana kadar fazla acıkıyor.