Pinkgold Merhaba normal doğum yapalı 4 ay oldu geçen ay adet gördüm bu ay adet ağrılarım sancılarım karın ağrım var alt bölgem ağrıyor böyle acık renkte çok az kanama geliyor tam adet olamıyorum sizinde başınıza geldimi acaba durum
Azra41 Pinkgold ben 7 aylıkken kızım olmuştum. Böyle değişik bir renkti. Ondan sonra da 42 gün sonra olmuştum.
Anr5155 Pinkgold ilk aylar düzensizlik oluyor. Günün gecikebilir kanama az veya çok olabilir regl günü uzayabilir doktorlar normal diyor. Benim ilk 4 reglim çok düzensiz ve yoğun kanamalı oldu ondan sonra her ay düzenli regl olmaya başladım.
Pinkgold Anr5155 geçen ay tam oldum bu ay açık renkte geliyor az az tam gelmiyor öyle olduğu için ağrım oluyor benim doktorumda söyledi az az olabilirsin lekelenme tarzında olabilir demişti sonra düzelecek dedi