Kızlar 25 temmuzdan beri bildiğiniz adet görüyorum hala da doktora gittim alttan baktı stajyerdi ilgilendi sağolsun aylık iğne korunma vuruluyordum bu ay unuttum Allahtan iğneden kaynaklı olmadığını söyledi neden kanamam olduğunu da söylemedi anlamadı bilmiyorum kan aldırdı 2 tüp smear testi alıcammm dedi bir sonraki adet tarihi test dedi fakat benim kanamam hala durmuyor cidden şaşırdım ne yapacağımı başına gelen var mı ? Progestonnn vericem ama emziriyorsun veremem dedi sütü keser dedi zaten sok göğsümde süt çok az sağdan besleniyor oğlum