Bebeğim 3 ay 18 günlük vücudunun bazı yerlerinde çok hafif morluklar var sebebi ne olabilir acaba bunu yaşayan var mı. Doğduğu zaman bileklerinde vardı leke dedim Ama geçenlerde ayağında da olduğunu fark edince tedirgin oldum. Hastaneye gidceez tabi ama o zamana kadar yaşayan var mıdır diye sormak istedim