Demirbebek Hanımlar tüm mamaları deneye deneye gidiyoruz şimdi bebelac gold nutri deyim bunu da eritemiyorum mamajooo nun makinesini aldık 40 derece de su tutuyor onunla zaten hiç eritemedim biraz daha sıcak yapıyorum vallahi yorulduk var mi fikirleriniz
Zuleyha__19 Demirbebek ben kaşıktan bıçakla sıyırıp koyduktan sonra bıçağın tersiyle karıştırıyorum köpürüp gaz yapmasın diye, eriyo 😳