MuhammetUmut 5,5 aylıktı çok kolay oldu şükür korkmayın. Doktorunuza pipinin beze yapışmaması için bardak koyup koymamayı sorun bize söylememişti, ilk açtığımda yağlamamıza rağmen yapıştığı için ağladı biraz ben ondan sonra kötü oldum ama güçlü durmak lazım bütün bakım işi bizde çünkü 😂 sonrasında hiç sorun olmadı aynı gün akşam ablam geldi sanki ben sünnet olmuşum gibi gayet iyi çocuk dedi 😂😂