Balse 6.aydan itibaren kullandım ama daha erken kullanırdım kış bebeği olduğu için 6. aydan sonra ihtiyaç duyduk mustela aile boy olanını kullanıyorum çok iyi oldu hiçbir alerji yapmadı benim bebeğim aşırı beyaz tenli ve alerjik ama çok şükür mustela çok iyi geldi 🥰