Tostosun_Annesi14 Arkadaşlar biz hem meme hem mama şeklinde ilerliyoruz 22 günlük olduk bugün merak ettiğim biz henüz bebeğimle hiç dışarı çıkmadık siz dışarı çıkarken mamayı yanınıza nasıl hazırlayıp alıyorsunuz yani nasıl yapıyorsunuz çünkü dışarda emzirsem bebeğim doymayacak ve mama isteyecek yani nasıl yapabilirim küçük termos edinip sürekli ılık su taşısam anca aklıma o geliyor siz nasıl yapıyorsunuz ?
Biryenianneee Tostosun_Annesi14 bende yanıma termosta az bişey sıcak su alıyorum mamayı biberona döküyorum çoğu zaman sonra biberon kapağında suyu ılışlayıp biberona döküp karıştırıyorum hazırr. Her yerde emzirme şansı olmuyor bence bizde yanımızda mama alıyoruz ne olur ne olmaz diyr
yusyuvarlak Tostosun_Annesi14 bir biberona ya da şişe ye sağdiğim sütü hazirlayip koyuyorum biraz ondan veriyorum 2 3 saat içinde sonra da termos var zaten ona sıcak su yanıma bir şişe de normal ılık su mamayi da küçük mama kavanozum vardi diğer oğlumda kalma ona katıyorum ölçüp osekilde veriyorum daha da olmadı emziriyorum bizimki yarım saatte bir emiyor çünkü yarın 3 aylik olucak 😄
Findukezmesi Tostosun_Annesi14 biz 7 aylık olduk doğduğundan beri mama meme gidiyoruz. Ben hep sıcak su soğuk su ve mama taşıdım. Çünkü termos sıcaklığı koruyamiyor. İllaki soğuma oluyor. Kısa mesafe de ılık su alabilirsin ama uzun mesafe de sıcak su+ soğuk su almanı tavsiye ederim. Sıcak suyu termosa soğuk suyu da güvendiğin bı şişeye koyabilirsin.
Tgbsahn Tostosun_Annesi14 havalar sucak olduğu için kahvaltıda kaynattığım sudan yada hazır dışarıda tutuğumuz sudan biberona koyuyorum açıkınca içine mama ekleyip veriyorum. Ama bebeğin küçük olduğu için meme kokusu isteye bilir emzirme örtüsü edinip gittiğin her yerde emzirebilirsin
Balse 2buçuk aylığız en başından beri mama ve meme ile ilerledik. Dışarı çıkcağım zaman büyük biberona sağım yapıp onu alıyorum yanıma, yetmesee ılık suyumu termosa koyuyorum mamayıda çantqmq koyuyorum her yerde yapıp hazırlayıp veriyorum 👍
Tostosun_Annesi14 Balse benimde aklıma termosa su hazırlayıp yanımda bulundurmak geldi evet galiba en mantıklı olanı o teşekkür ederim
Ooozzzgggeee E bebekte bebekler için termoslar var ben onlardan aldım sıcak suyu ona koyarsın yanına da şişe su alırsın hazırlarsin ben öyle yapacağım.. geçenlerde hastaneye gittik sıcak suyu kantinden istedim tabi hazırlayana kadar kızım yıktı ortalığı biz de 1 aylık olduk bugün
seda_asan1 Ooozzzgggeee termos en iyisi dışarıdan sıcak su almanızı hiç tavsiye etmiyorum çünkü nerde kaynadığı belli değil kireçli çaydanlık ketıl kullanıyor çoğu yer temizliğine dikkat etmiyorlar bende sırf bu sebepten termos aldım
Tostosun_Annesi14 Biryenianneee evet ben emzirsem bile sütüm yeterli değil malesef mutlaka mama veriyorum bende o şekilde yapayım teşekkür ederim
Tostosun_Annesi14 yusyuvarlak benimkide çok sık emiyor ama malesef doymuyor çocuk sütüm yeterli değil ve sonrasında mutlaka mama takviyesi yapıyorum bende dediğiniz şekilde uygulayacağım bakalım 😊
Ooozzzgggeee seda_asan1 evet ama mecbur kaldım hemen eve gelince sipariş verdim kardeşim de kullaniyor e bebek termosunu
yusyuvarlak Tostosun_Annesi14 sütüm daha da artsın diye mümkün oldukça hem sağır hem emziriyorum yetersiz kaldığım veya dışarıda acil bir işim olunca mamaya başvuru yapıyorum sağımı da ben bir memeden oğlum emerken diğer memeye pompayı takıyorum o şekilde sağım yapıyorum ve faydasını gördüm tavsiye ederim 😇
Tostosun_Annesi14 yusyuvarlak sağım yapıyorum ama her zaman değil işte arada sık sık emziriyorum 3 saat memede kaldığı günler oldu gerçekten mochimi kullanıyorsunuz yoksa elektrikli pompamı
FtmKrt Mamayı hangi sıklıkla veriyorsunuz? Bende hem emziriyorum hem mama veriyorum. 17 günlük bebeğim her 2 saatte 1 / 60 cc veriyorum 🤷♀️