Skas Hanımlar merhaba . Ben emziren bir anneyim bebeğim 13 aylıkken ilk adetimi oldum fakat bu ay ikinci adetim 10 gün gecikti bu normal mi tecrübeleriniz neler ? ( sipralim var )