Selam kızlar bebeğim bugün kahvaltı yapmadı birinci uykusuna uyuttum o uyurken de çorba yaptım.Kesinlikle şifa dolu olduğunu düşünüyorum ve çok faydalı.
Dün tavuk kemiği kaynattım 3 4 saat onları bardaklara koydum ve dondurucuya kaldırdım şimdi çorbamın tarifini vereceğim.
Malzemeler
- bir bardak tavuk suyu
-bir havuç
-1 yemek kaşığı arpa şehriye
-1,5 su bardağı su
-2 diş sarımsak
-didilmiş yaklaşık 2 yemek k.tavuk
-nane
-çok az tuz
Öncelikle havucumuzu ve sarımsağı rendeleyip yağda biraz rengi dönünceye kadar karıştırıyoruz.Daha sonra tavuk suyunu ve suyu ekliyoruz biraz karıştırdıktan sonra üzerine arpa şehriyeyi ve tavuğu ilave ediyoruz altını hafif kısıyoruz.Şehriye ve havuç iyice yumuşadığında üzerine nane ve çok az tuz ekliyoruz.Ben genelde bebeğimin yemeklerinde blender kullanmıyorum nadiren kullanıyorum ama bunda kullanmak iyi oluyor çünkü tavukları yutmakta zorlanıyorlar.Afiyet olsun bebişlere 🌸🌸🌸