Kızlar bebegım acayip huysuz. 10 aylıgız. Dogdu doğalı ahıtçı anlıcagınız. Sürekli aglıyor. Herseyde bi miladı var. En fazla 10 dk oynar bi oyuncakla. Kucak istiyor sürekli alıyorum kucagıma kıpır kıpır. İstediği olmayınca sürekli aglıyor. Bi ortama girince sürekli aglıyor birini görünce de. Ay kafayı yemek üzereyim artık. Aranızda böyle olan varmı birazda olsa nasıl sakınleştirebilirim