Merhaba kızlar nereden başlasam bilmiyorum . Linçlemeyin olur mu ? 😪 2 aydır hayatım bitmiş durumda çünkü her şeyi kafaya takıyorum en ince ayrıntısına kadar .Geçmiş sürekli aklıma geliyor ve o anı yaşıyormuş gibi hissediyorum.Yani o zaman yaşadığım olay normal geliyor iken şuan daha da kafamda büyüyor. Misal vereyim bu aralar oğlum ile ilgili yetememe,suçluluk psikolojisi var .Yani ona bakamıyorum, ben iyi bir anne değilim gibi cümleler beynimden geciyor ve oturup ağlıyorum. Yemek saati 1 saat geçse günüm zehir oluyor ve oturup ağlıyorum. Bazen oğlumun ne istediğini anlayamiyorum ve bu sefer diyorum ne kadar dusuncesizim ne biçim anneyim ! Çocuğum ağlıyor hiç su vermek aklıma gelmiyor mesela başkası getirip su veriyor susamistir diye ben de günlerdir kendimi yedim oturup ağlıyorum neden benim oğlumu annesi olarak ben düşünmedim de başkası düşünebiliyor bakamıyor muyum ? Geçen o kadar çok kustu ki gece sadece kusma vardı ne versem çıkarıyordu diye o suyu vermeye korkuyordum . Rahatsizdi ama iyi görünüyordu eşim goturmeyelim çok kötü olur ise götürürüz hastahaneye dedi fakat ben hayır götürelim dedim hastahane kapısına geldik sıra aldık sıra da bayağı vardı eşim yine gitmek istemiyordu çünkü 4 -5 kez deliyorlar her gidişimizde baktım oğlum iyi duruyor dedim tamam gidelim eve geçtik yine iyiydi ertesi sabah erkenden hastahaneye gittik hafif ateş olunca hatta bir şey yok iyi görünüyor dediler ama tahlil yapıldı kan da enfeksiyon varmış öğün bugündür kendime beddua ediyorum sırf değmesinler,canı acımasın diye düşündüğüm şey daha felaket bir şey olabilirdi .Kendime beddua edip ağlıyorum. Kısacası oğluma bakınca çok üzülüyorum çok seviyorum .Hiç böyle duygular yaşamadım daha önce. Hafiften sesli konuşsam oğluma karşı yine oturup ağlıyorum. Elim ayağım titriyor kalbim çarpıyor terliyorum .Ama çok ince ayrıntılara kadar düşünüyorum. Ne kadar üzerine titresem hep oğluma karşı hatalar yapıyorum . Otobus ile yolculuk yaptim cevrede erkek vardi emziremedim 20 aylik bu arada 1 saat kalmisti tam 1 saat agladi durdu rahatsiz da oldu hic emzirmeyi dusunmedim emziremedim sadece hoplatip susturmaya calistim emziresene aptal kadin emzirsene hala daha vicdan azabi cekiyorum Allah askina niye boyle oluyor oglumu emziremedim aklimdan cikmiyor cok dusuncesiz anneyim . 😭Annem çok kızıyor üzerine düşme diye .Ama elimde değil. Psikoloğa gittim haftalik gel diyor 500 tl ona okdr gücüm yetmez bu arada ilaç +EMDR tedavisi uygulamak istiyor . Bilmiyorum napcam oğlum var emziriyorum sütten keser isem vicdan azabı çekerim. ÇÜNKÜ sürekli vicdan azabı çekiyorum Teşekkür ederim dinlediğiniz için