Zehraburan05 Kızlar bebeğimi hep emzirdim 5 aylık her ay düzenli de oluyordum adet ama iki ay gecikti adetim emziren anneler olmuyo dediler önemsemedim iki ay sonunda kahverengi leke mı adet mi bilemedim çok da kadın doğuma gitmeli miyim felaket ağrım da var
mutsuzanne__ Zehraburan05 ben geri çekilme ile 2 kez hamile kaldım test yapın lütfen ve daha iyi bi korunma seçin