Deletedmom_104 hasta olacağını hissetttiggm an veriyorum bmyle bi hapşırsa bile kızım 3.5 yaşında 2 yaşından beri kullanıyorum oğlum 2 ona da veriyorum umca hiç kullanmadım atrşli her hastalığında doktorumuz bununla tedaviyi sürdürdü antibiyotik çok şükür 1 yada 2 kullanmısımdır