Babyorg o zaman yetiyordur, dediğim gibi fazla emmekten gaz sıkıştırıyor olabilir. Benim de öyleydi , minicik midesi var nasıl doyma diyodum mama falan mı ek yapsam dıyodum meğer gaz sıkıştırıyormuş ama emmeyi asla bırakmazdı benim ki, 9 aylığız hala öyle sıkılana kadar emer doyacağından değil, sonra da kusar