Kızlar 2.5 aylık bebeğim. Kakasını 7-8 günde yaptığı bile oluyor. Dün birazcık yapmıştı az önce de emzirirken ikinmaya başladı
Bende tuvalet pozisyonunda tuttum öyle kolay yapıyor çünkü
Neyse ikinirken öyle bir kustu ki üstü komple kusmuk oldu su gibi kustu
Hiç o kadar kustugunu görmedim yani ikinirken oldu
Normal mi bu durum?
Kabız değil yani kakası gayet normal sert değil rengi de gayet normal
İkinirken niye kustu anlamadım