myldz Kızlar işe başlayacam bebeğim 5 aylık .Şuana kadar sadece emzirerek doyurdum. Çalışan anneler böyle küçük bebeğinizi işteyken nasıl doyurdunuz süt harici bir şeyler yaptınız mı yoksa sadece süt sağıp bırakmak yeterlimi
kizcegunes myldz ben de Eylül 4te başlayacağım 5 aylık olacak tam. Ağustos sonunda tadım yaptırmayı düşünüyorum doktorum da uygun görürse zaten alerjisi olduğundan erken başlatıyorlar ek gıdaya. Biraz da süt bırakırım diyorum. Zor bir süreç maalesef
Asyaveannesi04 myldz 4.5 aylıkken başladım bende işe başlamadan 1 ay öncesi süt stoklamaya başlamıştım ben işteyken ondan verdiler sabah çıkmadan emzirdim, akşam gelince emzirdim 5ay 20 günlükken de ek gıda tadımlarına başladım
kizcegunes Asyaveannesi04 donuk sütleri içmiyorlar diyorlar yoksa ben de biraz daha beklemek istiyordum ek gıda için ama
Asyaveannesi04 myldz hayır hiç bir şey almadım hep anne sütü verdim kilo alımı da iyidi bebeğim, iş yerinde de hep sağdım bol su içtim 19.5 aylık hala emiyor 😅
Asyaveannesi04 myldz aa olur sağınca azalır sağınca daha çoğalır aksine beyne sinyal verip daha çok süt üretimine neden olur aksine