Kurabiye_123 Selam canlar. Normal doğum yaptım 2 yıl önce belim çok ağrıyor bazen uyanıyorum ağrıdan iki tane doktora gittim birşeyin yok normal doğumdan kaynaklı olabilir dediler . Pilatese gitsem faydası olurmu acaba
Deletedmom_79 Kurabiye_123 bel ağrısı ne ki tüm bedenine öyle iyi gelir ki.. Farkedersin ki bir ağrıyan belin değilmiş😀
adastra Kurabiye_123 Bende de dogumlardan kaynaklı sırt fıtığı çıktı fizyoterapist eşliğinde pilatese başlamalısın dedi 😓
Kurabiye_123 Dmt-01 haklısınız evde YouTubeden bile bakarak yapabilirim aslında bi kaç gündür çok ağrıyor
Asyaveannesi04 Kurabiye_123 pilateste beli ağrıyana hareketleri çok zorlatmıyorlar, anca fizyoterapist eşliğinde yapabilirsiniz, kaş yaparken göz çıkarmayın aman
Dmt-01 Kurabiye_123 aynen o kadar iyi geliyor ki.Bende çok bel ağrısı çeken biriyim biara hergün youtubedan video izleyip hareket yapıyodum hem kendimi daha dinç hissetmeye başlamıştım hemde bel ağrım geçmişti sonra bıraktım şimdi yine bel ağrım çok fazla tekrar başlasam iyi olur