History_teacher Kızlar buzdolabı kapağını açık unutmuşum sabah kadar Aralık kalmış şimdi soğutmuyor başına gelen çözüm bulan var mı
eylulyagizmoms_ History_teacher annem açık kalırsa kapağı motoru yanar dolabın der öyle mi oldu acaba
ceriio History_teacher derecesini düşürmeyi denesen mesela 4 derecede kullanıyorsan 3 yapsan fark oluyor mu bir bak. Ama dolap bozulsa buzluk da çalışmaz bence aşağısı daha tam soğutmamistir o yüzdendir içi de çok doluysa anca kendine geliyordur belki
History_teacher eylulyagizmoms_ ama buzluk çalışıyor erime olmamış motor yansa orası da çalışmaz bence
History_teacher beyzacmvrc dün baya bir bekledim baktım soğutmuyor fişi çektim 6 saat bekledim bugün taktım yok..hani çok sıcak değil ama soğukta değil.sanirim durduk yere masraf çıkardım
beyzacmvrc History_teacher umarım düzelir canım ya bende geçen birkaç saat buzluğu açık unutmuşum garip garip bi ses geliyo mutfaktan baktım açık kalmış kapattım baya bi o ses devam etti tirstim bozdum diye motor gitti kesin dedm ama düzeldi çok şükür
Momsbayb Kapak açık kalınca duvarları karlama yapıyor orayı temizleyin ondan sonra soğutur.oğlum çok açtığı için bizim dolap da öyle olmuş tu temizleyince düzeldi
ceriio History_teacher düzelir inşallah bizim de dolap soğutmuyor dışı alev gibi yanıyor sıcaklardan mi acaba diye düşünüyoruz internetten baktım dışı sıcak olması havalardan kaynaklı olabiliyormuş ama soğutma olayı bilmiyorum. Ne olacak dışarıda 45 derece sıcak var televizyon bile kafayı yiyor kendi kendine açılıp kapanıyor 😂🤦🏻♀️