Elifelifelif Dün 3 ay 28 günluktu kizim ve bu 4. Ay atagi baslamis megersem. Bugun uygulamadan baktim, bebeginizin güneşli yanı diyor. Günesli yan, atak donemiymis. Uyku duzeni alt ust oluyormus, gözyaşlı aglamalar falan. 4. Ay bugun basladi. Hatta bugun 2.gununu yasiyormus, 12 gun sonra bitecekmis bakalim 🙏 Gunduz sadece memede uyuyor, o da 3 saat falan. Derin uykuya gecemiyor. Gece daha sık uyaniyor. Hosgeldin 4. AY 🤸🤸