yldrmbkt1 Merhaba, kızım 13,5 aylık ve kısa bi süredir bu ağzında yemek bekletme durumu çıktı. Ne yapacağımı bilemiyorum ne çiğniyor ne yutuyor ne de çıkarıyor dakikalarca. Ne yapmam lazım yaşamış olan var mı acaba?
Ogzshn yldrmbkt1 18 aylık bir süredir aynı durumu yaşıyorum ve çok fazla yıprandım sizde durum nasıl düzelme oldu mu
Fattugrec yldrmbkt1 benim kızım da öyle 11 aylik ve yemek yemiyor agzinda bekletiliyor ne yapicam bilmiyorum bir yemeği yedirmem 1 saatten fazla sürüyor
yldrmbkt1 Ogzshn hayır maalesef aynı şekilde devam ediyor hatta çorbayı bile bekletiyor ne yapsam bilemiyorum sizin yaptığınız bi şey var mı nerdeyse 1 aydır böyle
Ogzshn yldrmbkt1 sadece yemek yedirirken hiç bişey söylemiyorum yut ağzında bekletme hadi vs. Hiç müdahale etmiyorum sanki biraz düzelme var
yldrmbkt1 Fattugrec aynı ya 1 saat hep. Dışarı çıkarken geriliyorum nasıl yedircem napcam diye. Sizde var mı bi gelişme yaptığınız ve fayda gördüğünüz bi şeyler falan
Lalinn Ben de buradayım👋zaten zor yiyen bir bebek bir de verdiğimizi kaç dk ağzında bekletiyor,eltimin çocuğu da öyleydi bir dönemleri var bunu yapıyorlar sonra geçiyor ama kendiliğinden geçiyor yani.Ben de yedirirken hadi annecim aç ağzını hadi aç mamaları bitirelim filan diyorum da kendi isterse yutuyor ve açıyor ağzını yoksa bekle babam bekle
yldrmbkt1 Lalinn merhaba cevabınızı yeni gördüm sizin bebeğinizde bi gelişme var mı ve eltinizin ne kadar sürmüş mesela gerçekten sinirden ağlıyorum bazen her yemek yedirme 1 saat sürüyor o da yediği kaç lokma yani başka bebek 10 dk da falan yer
Lalinn yldrmbkt1 bana geçen akşam bir arkadaşım evde dolaşarak yediriyorum dedi,yani çocuk odanın içinde yine oyununa devam ediyor bir yandan ağzına veriyorum yiyecekleri demişti denedim oturmasına nazaran gelişme olacak gibi
Fattugrec yldrmbkt1 bu aralar zorlamiyorum çok sık da emzirmirmiyorum aciksin diye cok acikinca zaten mecbur bi kac kasik yiyor sizde bi deneyin bence
Lavinya_ Merabalar benim bebeğimde sevmediği yemekleri ağzında bekletiyor yutmuyor peşpeşe aynı şeyi verincede kusuyor ben şöyle çözüm buldum ağzında beklettiği yemekten heöen sonra sevdiği şeylerden verdim böylece ağzındakini yuttu mesela yumurtanın beyazını sevmiyor az bi beyazındam verio peşinden hemen muzu seviyor muz veriyorum yutuyor
yldrmbkt1 Lavinya_ ya evet bu da mantıklı ama mesela çiğnemesi gerekiyor ya yoğurt veriyorum onu yutuyor çiğnenmesi gereken şey yine duruyor orda çok değişik deliriyorum beslenme terapisi falan bi şeylere mi götürsem diyorum artık
Lavinya_ yldrmbkt1 Benim kızım seevdiği şeyleri öyle bir çiğniyoki sevmediklerini ağzında bekletiyo tükürmeyi bilse tükürür sizde sevdiği yemeklere odaklanın sevmediklerini de sevdikleriyle karıştırarak verin belki çözüm olur