Benim oglum 8. Aydan beri asiri istahsiz. Suan 10 aylik ve ben uc dort gundur karadut ozunu sulandirip kahvaltida iciriyorum. Uc gundur sanki istahinda bir acilma var. Bu kadar kisa surede etki eder mi bilmiyorum , dis sikintisi da gecmis olabilir ya da denk gelmis olabilir ama ise yaramis da olabilir. Bir alip kullanin deneyin bakalim. Sonucta zararli biseey degil. Meyve suyu gibi cok seviyo cocuklar ☺️