Günaydın kızlar son 2 aydır saçlarım çok dökülüyor normalde bu madar dökülmezdi sampuanımı degistirdim saç dökülmeye karşı aldım yine aynısı bide dalgalı çabuk elektriklenen saçlarım var haliyle bebek olunca banyodada zor oluyor orta uzunlukta. Bende keratin yaptırmak istiyorum açıkçası ortalama 1 senedir ne boya ne bişey yaptırmadım hamileydim sonra çocuk oldu falan filan kaldı. Keratinide ilk 6 ay onermeyen doktorlar var veya emzirme bitene kadar onermeyende var. Bebeğim 4.5 aylık keratin yaptirsam zararı olurmu hani sac dibimden gecermi süte veya o iki gün sacta kalıyor ya keratin suyu birazda ağır kokuyor kucağıma aldığımda emerken falan solunum yollarıni etkilermi bi keratin yüzünden bebeğime zarar gelmesini istemem. Bu konuda fikri olan veya yaptıran varmi bebeğim 4.5 aylık sadece anne sütü alıyor.