berfn kizim suan 4 aylik bioga nin probiyotigini kullaniyoruz daha ne zamana kadar kullanilmali bilgisi olan varmi
Tuanaveannesi berfn biz 7. Ayın sonuna kadar kullandık. Alerji şüphesi ile devam ettik. Doktorunuzun yönlendirmesi daha doğru olacaktır bence
Mummyy20 İlk üç ay kullanıp bıraktık. Dördüncü ayın ortalarında gaz problemi tekrar oldu. Şu an yine kullanıyoruz. 14 gün kullanalım dedi doktor, bakalım 14 gün sonra nası bi yol izleyeceğiz, biogaia kullanıyoruz.